حل مشکل ارسال رایگان قبل اضافه کردن آدرس

حل مشکل ارسال رایگان قبل اضافه کردن آدرس

یکی از مشکل های اصلی فروشگاه های اینترنتی این است که پس از افزودن محصول به سبد خرید توسط کاربر ، هزینه ارسال به صورت رایگان نمایش داده میشود !!! چالش بزرگ و عجیبی است ! با رادیتو همراه باشید تا با چند کلیک ساده این چالش را حل کنید.

برای حل این مشکل کافی است که به پنل ادمین وبسایت خود مراجعه فرمایید. سپس از تب "حمل" ، تنظیمات را انتخاب کنید. در این بخش به دنبال " جابجایی " بگردید.

در این بخش سه گزینه وجود دارد. 1:هزینه‎های جابجایی    2: حمل رایگان شروع شود از (قیمت)  3:حمل رایگان شروع شود از (وزن)

1.7

1.6

1:هزینه‎های جابجایی

گزینه اول که هزینه جابجایی است ، هزینه اضافی است که برای همه حامل ها قابل استفاده از این بخش میتوایند مقدار دهی کنید . به عنوان مثال حامل هایی که از روش ارسال به پست استفاده میکنند و شما برای ارسال مرسولات به پست از پیک استفاده میکنید را میتوانید هزینه جابه جایی تا پست را به حامل اضافه کنید یا هزینه کارتن و بسته بندی محصولاتی که با پست ارسال میشوند را از مشتری قصد دریافت دارید. از این بخش میتوانید هزینه میانگین جابجایی را اضافه کنید .

 2: حمل رایگان شروع شود از (قیمت) 

 یکی از بخش های مهم برای فروشگاه هایی که به محصولات خود را به صورت فیزیکی ارسال میکنند این بخش است . گاهی بسته به سیاست فروشگاه یا نوع محصولات فروشگاه تا یک قیمت معین برای ارسال هزینه ارسال در نظر گرفته میشود و پس از N تومان هزینه ارسال در نظر گرفته نمیشود و ارسال به صورت رایگان خواهد بود.

شما از این بخش میتوانید مشخص کنید تا چه هزینه ارسال مرسولات برای همه حامل ها رایگان باشد . توجه داشته باشید که این بخش بر روی همه حامل ها تاثیر گذار خواهد بود. پس در انتخاب این بخش باید دقت لازم را داشته باشید.

حل مشکل ارسال رایگان بدون ثبت نام

*توجه داشته باشید این روش در پرستاشاپ 1.6 و 1.7 تست شده و قابل اجراست.

برای حل مشکل زمانی که مشتری وارد سایت شده و بدون ثبت نام و یا با ثبت نام بدون وارد کردن آدرس ارسال ، هزینه ارسال سفارش را به صورت رایگان نمایش میدهد میتوانید از این روش استفاده کنید.

در این روش ابتدا حامل های خود را تعریف کنید. سپس از بخش " گزینه‎های حامل " در صفحه حامل >> تنظیمات، حامل پیشفرض را حاملی قرار دهید که هزینه ارسال برای آن قرار داده باشید . در اینجا یک چالش پیش روی شماست.
توجه کنید : در این روش، حامل پیشفرض به عنوان هزینه ارسال در نظر گرفته میشود. به عنوان مثال حامل شماره یک 10 هزار تومان و حامل شماره دو 20 هزار تومان هزینه ارسال در نظر گرفته اید. در بخش گزینه های حامل اگر حامل یک را به عنوان حامل پیشفرض انتخاب شده باشد در هنگام افزودن به سبد خرید ، هزینه ارسال برای مشتری 10 هزار تومان نمایش داده خواهد شد ، اما در صورتی که حامل شماره دو به عنوان پیشفرض در نظر گرفته شده باشد هزینه ارسال در بخش کاربری برای مشتری 20 هزار تومان نمایش داده خواهد شد. 

نکته : این روش یک راهکار برای فروشگاه هایی است که از حامل های گوناگون با هزینه ارسال های مختلف استفاده میکنند مناسب نیست، به طور مثال اگر هزینه ارسال پیشفرض 10 هزار تومان باشد و مشتری حاملی که انتخاب میکنه هزینه بیشتری داشته باشد مشتری دچار سردرگمی میشود ، یا در حالتی که بیشترین هزینه ارسال در نظر گرفته شود ، ممکن است مشتری به طور کلی از سفارش خود صرف نظر کند

Pic

 3:حمل رایگان شروع شود از (وزن)

تعریف وزن برای فروشگاه های بزرگی که قصد پیشرفت و انجام کار اصولی دارند یکی از بخش های مهم است . در فروشگاه هایی که به صورت جدی فعالیت میکنند و امار و ارقام خرید مشتری برایشان اهمیت دارد از وزن و ابعاد محصولات نیز استفاده میکند. با استفاده از این ویژگی حامل استفاده شده اهمیت پیدا میکند . در این قسمت در صورتی که قصد داشته باشید محصولاتی که با وزن بیش از 50 کیلوگرم باشد رایگان ارسال شود از این قسمت قابل کنترل است.
این روش همانند روش دوم است با این تفاوت که تاثیر این بخش بر روی وزن است.

همه نظرات

پاسخی ارسال کنید

Product added to compare.